Klachten & Retourneren

Wij doen er alles aan om perfect product te leveren. Allerwarmst raadt je aan de geleverde artikelen direct na ontvangst te controleren. Mochten de bestelde artikelen niet aan je verwachtingen voldoen, aarzel dan niet om ons per e-mail op de hoogte te stellen. Allerwarmst zal proberen eventuele problemen of klachten altijd in zo goed mogelijk op te lossen.

Een Allerwarmst ‘custom made’ product is helaas niet te retourneren, aangezien het een op maat gemaakt product is.

  • Je hebt het recht de door Allerwarmst geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Tijdens de zichttermijn van 14 dagen dien je zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. Je zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover het nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.
  • Het moment van de bedenktijd gaat in, zodra je de producten geleverd krijgt.
  • Indien je de product(en) wilt retourneren verzoeken we je dit eerst kenbaar te maken door een email te sturen aan info@allerwarmst.nl. Vermeld in de e-mail in ieder geval: naam, ordernummer, product
en reden van retour.
  • Het moment van de bedenktijd gaat in, zodra je de producten geleverd krijgt.
  • Indien je de product(en) wilt retourneren verzoeken we je dit eerst kenbaar te maken door een email te sturen aan info@allerwarmst.nl. Vermeld in de e-mail in ieder geval: naam, ordernummer, product
en reden van retour.
  • De artikelen kunnen binnen de zichttermijn van 14 dagen worden geretourneerd in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur. Je bent zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten.
  • Indien de producten ongebruikt, onbeschadigd, tijdig en correct zijn geretourneerd, zal Allerwarmst het aankoopbedrag exclusief verzendkosten, binnen 1 week terugstorten.

Plaids worden niet als ‘custom made’ gezien tenzij specifiek door ons aangegeven.